Jag talar ut

De senaste dagarna har jag jobbat, ätit och sprungit till datorn för att spela WoW (World of Warcraft). Jag har inte varit mig själv, jag har drömt och min gubbe på WoW och gått runt konstant och tänkt på hur skönt det skulle bli att få komma hem (när jag har jobbat) och spela WoW. Cristan får knappt se mig, men det gör han väl inte så mycket, han har ju också börjat spela konstant.
Vi kommunicerar genom chatten på WoW. Kommunikation i ett förhållande eller i alla förhållande är ju A & O. Det räcker med chatten, sedan pussas vi lite och förösker sova när det är fyra timmar kvar tills vi måste upp igen för att gå till jobbet.
Hela veckan har jag tönkt på hur jag ska klara av att göra min gubbe starkare och hur jag ska kunna klara av den svåra questen. Idag fick jag nog. Huvudet gör ont och ögonen skriker efter att få stängas. Idag är det jag som lägger mig tidigt. Men det kliar i fingrarna, jag vill spela. Men nej det kan jag ju inte. Jag är så trött, det är bara onödigt att spela när man inte är motiverad. Jag lägger mig tidigt idag, går upp tidigt imorgon och spelar hela dagen imorgon. Ja det gör jag. Nu ska jag puss puss med C och sedan försvinner jag bort till drömmarnas värld. Bara jag inte drömmmer om min karaktär inatt med, jag behöver lite lugn och ro. Hoppas mina svarta påsar under ögonen försvinner nu när jag tänker ge kroppen mer än fyra timmars sömn. Vi får se imorgon.

Just det om ni missade det så säger jag det här, jag är beroende av WoW!
Nati.

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

World of Warcraft är verkligen galet beroendeframkallande.

2009-09-29 @ 00:38:59
URL: http://www.wowbloggen.se
Postat av: natalie svarar:

absolut! level 26 snart (så stolt) hehehe som tur är så har jag pojkvännens hjälp ifall jag fastnar :)

2009-10-01 @ 13:49:22
Postat av: cissi

hahaha, vad gullig du är. och verkligen beroende!

2009-10-08 @ 20:42:36
URL: http://www.vejacecilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0