Jag vet ingenting längre

Ursäkta mig för den långa frånvaron ifrån bloggen men jag har verkligen inte orkat sitta vid datorn. Jag tror att jag har hamnat i en rejäl svacka. Ingenting känns bra just nu. Att få jobba och få tänka på annat är okej. Så Nu känner man verkligen att man lever. Men ska man verkligen leva så här? Jag ska inte dra min livshistoria men jag har haft ett ganska så jobbigt liv. Kanske är det så att man då har varit stark för andra, men nu när man behöver sig själv så säger kroppen ifrån. Den orkar inte mer. Det händer för mycket saker just nu. Jag hinner inte med och jag orkar inte bry mig längre. Varje dag får man höra någonting nytt som gör en besviken. Nej men jag ska ta en dag i taget och se vart det leder. Någonstans kommer jag väl att hamna någon gång.

Hoppas ni alla mår bra och tack för era söta kommentarer. "Gulledocka gulledocka" gav mig tårar i ögonen.
"Det ordnar sig nog ändå!"

Nati.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gulledocka gulledocka gav dig tårar i ögonen men jag tror att jag är verkligen kär i henne, jag längtar efter henne, tänker på henne, drömmar om henne...........men men ... jag e stolt över att vara hennes "mini jävel"



önskar dig hälsa och framgång



p.s. hälsa fröken "TSORI"



2009-09-04 @ 19:54:39
Postat av: Anonym

gulledocka gulledocka gav dig tårar i ögonen men jag tror att jag är verkligen kär i henne, jag längtar efter henne, tänker på henne, drömmar om henne...........men men ... jag e stolt över att vara hennes "mini jävel"



önskar dig hälsa och framgång



p.s. hälsa fröken "TSORI"



2009-09-04 @ 19:55:53
Postat av: MISSEXTRA

VAd ska du hitta på i helgen då?:)

2009-09-05 @ 02:20:10
URL: http://missextra.se
Postat av: ac

Lilla vän, det är OK att känna så. Alla känner så nån gång..du behöver bara lite time-out. Reflektera och verkligen våga sen vad du vill ändra. Det är bara DU själv som kan fixa det och gör dig själv lycklig.. ingen annan. Jag vet att du vet det redan men du måste också våga tro att du kommer klaradet... tänker på digkram

2009-09-05 @ 10:01:56
URL: http://titing.blogg.se/
Postat av: cissi

bra att du är tillbaks igen! vi ses på jobbet:)

2009-09-05 @ 21:56:14
URL: http://www.vejacecilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0