Kaffehuvudvärk

Oj vad jag har sovit idag. Jag sov i hela 12 timmar och det känns verkligen inte skönt. Ångesten kommer fram direkt och förvärras utav kaffehuvudvärken. Ja nu är det officielt, Natalie har blivit såpass beroende utav kaffe att hon får kaffehuvudvärk utan kaffe. Varför Gud? Kaffe var ju äckligt förr och det var bara de äldre damerna och herrarna som blev beroende utav kaffe. Men man blir väl som man umgås. På jobbet hinkar man i sig massa kaffe för att klara av att hålla sig vaken. Sen är det gott och det har ju blivit en sällskapsgrej nu. Kaffe någon? Nu sitter jag här med mitt kaffe och jag känner hur huvudvärken långsamt försvinner...gött är det.

Idag ska jag åka in till stan och köpa de sista presenterna till Cristian. Min man blir ett år äldre imorgon. Det ska bli kul att se hur han reagerar över sina presenter. Jag hoppas verkligen att han kommer att tycka om de. Det är så fruktansvärt svårt att köpa presenter till sin pojkvän eller överhuvudtaget till en man. Det finns så mycket mer saker man kan köpa till en kvinna. Ja ja vi får se imorgon. Nu måste jag duscha.

Ha det bra!
Nati.

Kommentarer
Postat av: Emelie

DÖH, nu får du ta och ge daj, inte kan du klaga på 12 timmar sömn!!!!!!!!!!



Visst blev bilderan fina under trädet :-)

Puss

2009-09-17 @ 21:05:30
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: natalie svarar:

njaa klaga kanske jag inte ska göra men fan kroppen får ju en negativ effekt utav det, man blir ju bara tröttare. nio timmar är lagom :) och jaa bilderna under trädet blev jätte jätte fina :)

2009-09-17 @ 21:33:50
URL: http://natitas.blogg.se/
Postat av: natalie svarar:

njaa klaga kanske jag inte ska göra men fan kroppen får ju en negativ effekt utav det, man blir ju bara tröttare. nio timmar är lagom :) och jaa bilderna under trädet blev jätte jätte fina :)

2009-09-17 @ 21:34:08
URL: http://natitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0