Presentjakt avslutad!

Så där nu är C färdig med sin presentjakt och det gick ju strålande bra för honom. Jag gjorde det nog lite för lätt med ledtrådarna. Men det var riktigt kul, jag skrek som jag sa att jag skulle göra i föregående inlägg "kallt, kallt, kallt, varmt, varmt, varmt". Så nu sitter han nöjd och spelar WOW med sitt nya tangentbord. Men det är ju inte vilket tangentbord som helst utan Logitecs G15 med massa olika finesser och bla bla bla...min prins är nöjd och det är det viktigaste. Sedan fick han även en parfym, en tröja och en Kalle Anka bok (han älskar kalle anka). Nu ligger även köttet och gottar sig i marinaden och jag tänkte springa till Ica och köpa lite saker som fattas till min bakning. Jag tänkte baka dumlekakor till C, han tyckte att de var så otroligt goda sist jag bakade de. Så nu springer jag till Ica då!

Nati.

Kommentarer
Postat av: ac

vad roligt! tur att han har dig.. :)



Trevlig helg!

2009-09-19 @ 11:08:12
URL: http://titing.blogg.se/
Postat av: Emelie

Zoran är bäst ingen protest!!!

2009-09-20 @ 22:55:39
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0